sleeved since two years and spending the summer in vancouver

christineLyon.Vancouv
er

on 7/20/08 1:33 pm - lyon, France
i plan to stay in vancouver till the 1 september, i am sleeved since the 19 may 2006 and i will be happy to chat with the future sleeve ;) i don't speak english very well but i conenct myself on msn and i read and write better ;) cheers
(deactivated member)
on 7/23/08 10:21 am - Victoria, Canada
Hi Christine, I hope you are enjoying your time in Vancouver. This BC Message Board is pretty quiet. You might want to look at this website's message boards. www.victoriabariatricsurgery.com There might be more people there who have been sleeved. Take Care Janice B
Indyjuice
on 7/26/08 7:08 am - Victoria , Canada
Bonjour Christine! Alors comment cela se passe la fameuse "sleeve" je suis supposée avoir ce type de chirurgie prochainement et je suis un décontenancée... Je m'attendais à avoir le fameux RNY et voil wque mes problèmes de santé forcent le chirurgien à opter pour le sleeve.. J,ai peur pour le long terme... Qu,en penses-tu? Quand je lis, je semble comprendre que c'est souvent une solution utiliser pour un premier temps... Et qu'il y a souvent une deuxième période où il y a une sorte de by-pass d'associé... Quelles sont les chances de succès à long terme sans ce fameux by-pass. est-ce que l'on est pas avec une demi-chirurgie sur les bras? Merci et bon séjour dans le coin! :'p Julie
Most Active
×